środa, 1 lutego 2012

 huehuehue . rozmowy z Kacper są spoko . zwłaszcza jak ma faze : o w tedy nie radzę ^^ chce iść na sanki jutro . spoko , spoko . kurcze co im jest xd jak nie Adam to Kacper ; o kurcze : ) napisała bym długa notke ale nie chce mi się i tak nie bedzie czytać więc . po co ? ! ^^ za 2 tygodnie walentynki -.- fuck . nie lubię tego ! nie ogarniam tych ludzi którzy się liżą xd masakra . nie moge na nich paczeć : d huehue . ale te ferie szybko mineły ; c szkodaaaa . ale były meega ! : d chociaż byłam chora przez całe aż do teraz xd ostatnio poznałam cookiiiie nawet fajna jest ; 3 wczoraj w bibliotece z Dorotą i Paulina : d dziś też ale z Pauliną i Mateuszem : d spoko . o tym już pisałam wcześniej . inni myślą że jak mnie obgadują za plecapi to tacy fajni ; o i że ja nic nie wiem o tym . mylą się : ) nie lubie takich ludzi . nie dzięki Kacper nie skorzystam z okazji xd i uwież nie zapytam się Maćka ^^ ; p oglądam ' Powiedz, że to nie tak ' : d xd polecam . dobra komedia  : d ahahahaha ^^ dziabneła go nożyczkami w policzek : d xd spoko spoko : ) nie ma to jak odciencie uchaa ; o hahah . i groźba odciencia drugiego ucha xd spoko ludzieee ^^ ja chce do szkoły ! : o pewnie powiedziecie że jesstem głuupia xd ale nudno mi w domu ; c xd  dobra chyba idę xd : ) hyhyhyhhy xd ja cierpie głodna jestem ! : d zjadłabym sobie kanapki : d i herbatke taką dobrą < 3 mrmrmrmrmr xd odwala mi ; o kurcze znowu się rozpisałma .. fuck . chceee zdjęć ! : d tak bym dodała : d huehuehue :d dziś rodzinka.pl leciała beekaa ^ ^ oo kanapki zaraz będą : d xd  mmmmm kanapki z nuttelą :d (sory za błedy jak coś xd ) dobra kończe już ; o siemanko : d < 3 miłych snów ; 3 






`to takie banalne, kochać czyjeś oczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz