wtorek, 31 stycznia 2012

CZEŚĆ ! znowu pisze , nudze się ; c nie poradze nic na to ; o siedze sobie na facebooku ; d i pisze na gg : ) dzisiejsza rozmowa z Kacprem była mega ! ; 3 hahah , no już biegne do ciebie Kacper . 'jak ptak xd' jak ty to ujełeś ; p spondżoooo ^ ^ zaraz kłade się do łóżeczka mojego kochanego ; 3 huehuehuehue < 3 . tak właśnie jutro o 15 mam być na lodowisku ; o lece do Ciebie Kacpeeer ! ; 3 kotku xd hahahhaahhah . poległam . nie ogarnelam połowe tego co napisałes na gg ; o ; c szkoda xd jestem ciekawa xd właśnie napisalam do Kingi . lols ^^ kurcze ale nudy -.- naprawde idzie się zanudzić na śmierć ; c xd pewnie sie znowu rozpisze xd
wypiłam dziś 4 herbaty xd masakra ; o : d ale przynajmniej nie chce mi się spać ^^ huehuehuehue < 3 Oliwka , pozdrawiiam się z całego serca . < 3 mistrzu ty mój : 3 < 3 mraaw . lubię cie ! i to bardzo . a i pozdrawiam Ole M . i Ole T. : * może jakieś zdjęcia jutro będą : o albo samojebki : d huehuehue : d mialy być dziś ale dupa ; c jakoś weny twórczej nie mam ; o o kurcze rozpisałam się . i o byle czym pisze spokooo ; o nie ma to jak mieć bloga od wczoraj i mieć prawie 30 wpisów . spokoo loko ^^ faza włancza się ; ) trzeba herbatke zrobić : d chociaż nie bo dziadek się obudzi : d : ) ale tak to jest git xd : d tylko po za tym że nie mam chłopaka . a musze mieć do walentynek xd taki tam joke xd takie tam 10 godzin xd ; d radze nie przebywać w moim i Pauliny otoczeniu bo źle możemy wpływać na wasze mózgi : d ^^ hahaahahah . xd  no odwala mi no ! ; ) i jestem z tego dumna . spokoo , spokoo . człowieku to nie ameryka drzwi się zamyka : d eheem . xd hmm , prowadzilabym bloga z opowiadaniami ale jakoś do tego nie mam głowy . a po za tym były by to zboczone opowiadaaaniaaa ; o ; p huehueheue < 3 dobra kończe bo mi odwala .. sieeemankoo < 3 dobranoc milej nocy < 3 jutro będzie nowy wpis ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz