wtorek, 31 stycznia 2012

W miłości ważne jest uczucie, nie wiek.

Siedze sobie w bibliotece i zamulam : d kurcze zimno na dworze ; c -7 stopni ; o mieliśmy na konsoli grać ale jak zwykle zajęta -.- szkoda xd nie wiem co pisać za bardzo . bo jeszcze się rozpisze jak wcześniej ; ) wczoraj dużo wpisów dodałam . tutaj chociaż mogę się wyżalić . tylko wy mnie rozumiecie chyba ^^ hehs . właśnie , nie lubię tęsknić ; c związki na odległość nie są fajne , zawsze ktoś tęskni albo jedna osoba albo druga ...  szkoda , że Mateusza nie ma na dworze to byśmy sobie pograli w nogę : d kurcze , ale nudy . lols : ) ja chcę na sanki xd musze znaleść jakiś cytat : 3 lubię to ! mam : d yeea ! : ) kurcze i znowu się rozpisałam ; c xd zaraz wbije na web gg : d  nie rozumiem chłopaków którzy wybierają starsze od siebie dzięwczyny ; o chłopacy brali młodsze dziewczyny a dziewczyny starszych xd ale okeej . wczoraj cookiiiie zrobiła mi włama ; 3 dużo się dowiedziałm o niej : ) nawet fajna jest . lubię poznawać ludzi przez net ^^ ale tylko fajnych . a jak są jacyś kozaki to nie dziękii xd lols . no rozpisałam się znowu : d hehs . zaczełam tak pisać ; o przed 16 idziemy do domu na obiad : d mniaam ; 3 kotlety mielone xd hahah ^^ spoks . : d może już nie będę pisać xd alebo nie popisze troche jeszcze ; p ale nie wiem o czym ; c to możę coś jeszcze o sobie napisze . to tak mam na imię Karolina mam 12 lat mieszkam na mazurach : d jestem jedynaczką lubię siatkówkę ; ) moim ulubionym zajęciem jest fotografia i muzyka . lubię się spotykać ze znajomymi . mój ulubiony kolor to niebieski . lubię słuchac rapu a zwłaszcza PEZETA < 3hehs . ujdzie jeszcze Małpa , Eldo , Gural , Grubson , Paluch ,Słoń itd. hahaha , jakie pasztety są w bibliotece xd kurcze .... ; ) www.photoblog.pl/koochanka  < ------ zapraszam : d zaraz wejde na odpowie coś ciekawego się dziej : d albo nie xd wejdę na facebooka : d xd kurcze dobra kończe bo się rozpisałam ; o xd siemaanko : 3 napisze jeszcze wieczorem : d




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz