wtorek, 31 stycznia 2012

życie jest okrutne .


CZEŚĆ ! dodaje moje zdjęcie ponieważ  dlatego bo mi się nudzi : c nie dawno wstałam . Posprzątałam i jest git xD dziś do biblioteki o 14 z Pauliną : 3 jak zwykle na konsole ^^ poszłam spac po 1 : o sama się dziwiłam ,  że poszłam tak poźno spać : ) ale ostatnio Paulina mnie obudziła o 3 ^^ spać jej się nie chciało . Właśnie czekamy na ciocie : d która jest bardzo fajnaaa .. hahahahaha . nie ma to jak walnięcie się butelką : ) takie właśnie pomysły tylko my mamy : 3 i za to kocham moją kochaną siostre Pauline ! < 3 o kurcze troche się rozpisałam ; o to chyba tylko tu będę się tak rozpisywać niż na swoim fbl  . hehs : ) kurcze podziwiam moją kolezanke Ole która pisze najlepsze opowiadania ! : 3 pozdrawiam ją ; ) jest -17 stopni -.- fuck . eh , ale nic nie zrobie żeby było ciepło ; o ja chce LATOO ! dobra już idę bo za dużo napisałam . siemanko :






4 komentarze:

  1. Yhrr . Nie piszę fajnych :3
    Dziękuję za pozdrowienia . < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. piszeeeesz ! ; 3
    nie ma za co < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie . : 33


      http://dziwnyswiatnastolatki.blogspot.com/
      wchodzic xd hahahaaha . : D

      Usuń
  3. hahahahahhah : D
    Głuupeek ! < 3

    OdpowiedzUsuń