środa, 23 maja 2012

good

cześć ! dawno nie pisałam jakoś czasu nie mam ; c przepraszam .. dziś na rowerach z Julitą , Olą i Ola < 3 kocham was ! jesteście boskie : *** hyhyhy *.* woda ciepła ; D zdjęć jest dużo i są śmieszne : D a tak poza tym było suuuper : * kiedy powtórka : D chyba za dwa tygodnie jak się nie mylę robimy nockę u Oli B. < 33 będzie zajebiście : D em , muszę oceny poprawić ; O jakoś dam radę nie ? nie wolno się poddawać : D 1czerwca dzień dziecka xd w czerwcu nowe łóżko kupuje i chyba jakąś tapetę wybiorę : * i jeszcze do Giżycka na zakupy *.* musimy to powtórzyć ale z Kubą i Szymonem xd : D jem sobie ciasto i oglądam : ) jutro czwartek : D potem piątek *.* i może na rowery z mamą i Markiem ; >  do babci . a w sobotę może Paulina wbije , może ; ) jeżeli mama pozwoli bo oceny w piątek przynoszę ^^ brzuch mnie boli po tych chipsach i piciu xd widziałam Błażeja ; / śmiał się  z nas i dziwnie się patrzył : O xd dziękuje jeszcze raz za dzień < 33 dobra teraz dodam parę zdjęć *.*

Ola : * 

my piękne ! 

Ola i Ola :  * 

my ! 

z Julitą : * 

z nimi ! 

Ola i Juliita 

One

my xd 

my xd 

ja : ) 

*.*

takie tam na chodniku : 3

z Olom ; * 



to się nazywa parę xd będą takie małe bo duże są brzydkie xd ; c dobra idę sobie do łóżka . cześć pyszczki i dobranoc : **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz