poniedziałek, 2 kwietnia 2012

K ♥





cały weekend w domciu . raczej prawie bo w sobotę byłam w Giżycku a w niedzielę w Olsztynie ; d mraśnie ♥
dziś chyba cookiiiie wysłała list ; d mam nadzieje taką ; 3 jaram się xd pierwszy raz od niej dostane list . 
jutro wolne uwielbiam to . więc pewnie pójdę do Kuby z Olą i Szymonem jeżeli będzie mógł ; 3 ; d 
nie mam zdjęć ; c może w czwartek będą ; d 
bo idem do babci i Julita będzie więc idziemy na zdjęcia : d ♥
tylko najpierw robimy zdjęcia dla Michaliny jako prezent ; d ; 3 
dawno mnie tam nie było ;c  kurcze . nie mam co robić . 
kupiłam se trampki białe i czerwone rurki ; d hyhyhyhyhyhy . dziś chyba cookiiiie też dodaje zdjęcie mojego listu . ♥ hiehiehiehiehie . żyje 4396 dni ; o looooools. 
dobra spadam odrobić lekcje chyba xd nw. 
siems. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz