sobota, 3 marca 2012

*________*












witam tu wszystkich zgromadzonych xd ^^ siedzę sobie sama raczej z Majkim : * ale on słodki ; d omomomomo ; 3 Paaulina poszła z Julitą , Magdą i Pauliną na miasto ; o kurcze ale on piszczy xd ; c jutro niedziela i do kościółka trzeba dreptać xd coś tak czuje że będzie dżampreza z Pauliną < 3 looooooooooool . nie mam już zdjęć ; / masakra jakaś , trzeba znaleść jakąś modelkę ^^ ktoś chętny  ? ;> xD nie widze rąk więc nikt : d heheczki : ) o nareszcie śpi : d ufff xd wczoraj beka w nocy . całą noc radio grało a Paulina się budzi o 5rano i mnie też budzi bo myślała że to moj tel dzwonił xd albo z łożka spadłam ; o teraz mnie plecy bolą ;c  
zjadłabym coś dobregoo ; d np. pizza , lody , kebaba , czekolade , babeczki ,ciasto lub coś innego byle co ale żeby było słodkieeeeeeeeeeeeee ! < 333333
oszaleje zaraz xd jeszcze Patryk mi pisze że je tostyyy ; O mom , please ! < 3
jeszcze koło mnie leży papierek po batoniee ; d *______*
dobra ja już nie będę nic pisać lepiej ^^ mmmmmmmmmm
zjadłam spageti < 3333333333
dobra idę juz ..  siemka < 3 miłego dniaaaaaaaaa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz