sobota, 24 marca 2012

: 3

witam . . masakra jak ciepło ; o ; d ale lubię to ! byłam dziś na mieście o 10 ; o miałam kupić tylko kepert ale kupiłam jeszcze do tego jakąś bokserke , spódniczkę czerwoną i niebieskie rajstopy ; d <3 oooo boże *.* to tak kozackoo wygląda : d tylko jeszcze buty muszę do tego kupić ;d myślałam nad takimi ciemnymi ; o albo nad pomarończowymi xd to już wgl była by masakra jakaś xd nie wiem co się dzieje z moim i Kacpra kontaktem ; o od tam tej pory nie piszemy -.- i dobrze nawet bo jakoś mi się znudziło .
kurcze chcę zdjęć ! : o please ; 3
może dziś jakieś :d jutro niedziela a potem poniedzialek -.-
napisałam list do cookiiiie  ; d jeszcze tylko wysłać ;d  ;3 hyhyhyhyh . taak właśnie .
ładna pogoda a ja w domu siedzę .. nie dobrze nie dobrze ; o
dobra spadam czytać siema : )



Tak bym w życiu osiągnął umiarkowane szczęście u twojego boku
Na wieki posiadł szczęśliwość nieskończoną. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz