środa, 29 lutego 2012

sweet .







cześć , czołem , siema , elo  itd. ^^ dzis w szkole nawet spokooo : d chciałam podziękować Szymonowi , Kubie i Kubie za mecz . i jeszcze jednemu Kubie który pomagał Kubie mnie łaskotać na próbie i na przerwie ; 3 jutro apel nie chceee : x nie lubię apeli ; / nie wiem czemu xd Kuba jakie skojarzenia xd dziś na szczęście nie było nic zadane : d więc się nudziłam i zrobiłam pare zdj xd zaraz wstawie .ta piosenka mi się podoba xd dziś z Szymonem to tańczyliśmy : d lols . hahah a powinniśmy słuchać pani ; o Ola płaczę ; cc ja razem z nią ; c dziś na w-f dostałam buziaka : d omomomomom ♥ a love zamulanie ; 3 mam jakąś faze na skojarzenia razem z Kubą ; o loooooooooool . z tego teledysku mi się podoba ten chłopak :d mom , please ja chce lizaka xd hahaha ^^ dobra Karolina ogarnij się : d a zdjęcia wstawiam już ;d 
































hahaha , jakie zdjęcia : o xd beeka ^^ ; 3 dobra spadam już ; c siemankooo ; 3 miłego wieczoru ; d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz